'; foreach($module->list as $v) { if($v->checked) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } elseif($v->selected) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } else { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } if (!empty ( $v->subsites )) { $txt .= ''; } $txt .= '
  • '; } $txt .= ''; ?> '; foreach($module->list as $v) { if($v->checked) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } elseif($v->selected) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } else { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } if (!empty ( $v->subsites )) { $txt .= ''; } $txt .= '
  • '; } $txt .= ''; */?> list):?> list as $k=>$v):?> list[$k+1])):?>



    KONIEC WODY KAZIMIERSKIEJ

    Po niespełna roku działalności, spółka zamknęła zakład, a tym samym z rynku znika woda Kazimierska. Jeden z właścicieli spółki zapewnia, że wznowi produkcję wody, spłaci wierzycieli i z powrotem zatrudni ludzi. Nie wiadomo jednak jak sprawa się potoczy, póki co, wspólnicy złożyli doniesienia do Prokuratury Rejonowej w Puławach, w których nawzajem oskarżają się o podejmowanie działań na szkodę spółki.


    Gazeta Współczesna

    21.09.2006

    JAKOŚĆ WODY - Opr. MF

    Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Białymstoku w III kwartale 2006 roku przeprowadził łącznie 19 kontroli, których celem było dokonanie oceny prawidłowości oznakowania wód mineralnych, źródlanych i stołowych w stosunku do obowiązujących przepisów oraz sprawdzenie przestrzegania zasad obrotu tymi produktami. Kontrolą objęto 19 placówek handlowych na terenie Białegostoku, Łomży i Suwałk, w tym 1 placówkę wielkopowierzchniową i 2 hurtownie. Nieprawidłowości stwierdzono w 10 jednostkach i dotyczyły:
    - naruszenia przepisów o obowiązku uwidaczniania cen – w 4 przypadkach,
    - posiadania w sprzedaży produktów oznakowanych niezgodnie z obowiązującymi przepisami – w 4 przypadkach,
    - posługiwania się przyrządami pomiarowymi z wygasłymi cechami legalizacji w 4 przypadkach,
    - braku aktualnych zaświadczeń z badań do celów sanitarno-epidemiologicznych w 2 przypadkach,
    - niewłaściwych warunków przechowywania wód mineralnych – w 1 przypadku.
    Inspekcja nałożyła 7 mandatów i wydała 5 żądań w toku kontroli, jak również skierowała 5 wystąpień pokontrolnych do producentów wód mineralnych i źródlanych z wnioskami o wyeliminowanie stwierdzonych nieprawidłowości i w 5 informacji do Wojewódzkich Inspektoratów Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.



    Nr 37; 16.09.2006,

    KLIENT W SZOKU - Adam Grzeszak, Ryszarda Socha

    Autorzy artykułu rozpatrują pomysł wprowadzenia na rynek wody mineralnej z wizerunkiem księdza Jankowskiego jako skandal, który firma Cechini wykorzystuje do swojego rozgłosu medialnego. Osoba księdza Jankowskiego budzi bowiem zainteresowanie ze względu na liczne kontrowersyjne zachowanie prałata. Dyrektor firmy Cechini żartuje natomiast: Dobrze czy źle, byle o nas mówili, a Grzegorz Kalicki – pomysłodawca i kreator nowej marki powiada: Głęboko wierzymy, że ksiądz Jankowski jest krystaliczny jak nasza woda.



    Trójmiasto

    11.09.2006

    KOSZULKI Z KSIĘDZEM JANKOWSKIM - Katarzyna Włodkowska

    Instytut księdza Henryka Jankowskiego pracuje nad nowymi pomysłami wykorzystania wizerunku prałata w celu zdobycia środków na działalność instytutu (między innymi wydawniczą). Pomysły te, to oprócz wody mineralnej, która pojawi się na półkach sklepowych w ciągu kilkunastu dni, to koszulki i długopisy z  wizerunkiem księdza. Już wiadomo, iż jedna z pierwszych publikacji będzie dotyczyć wizyt prymasa Stefana Wyszyńskiego w kościele św. Brygidy.



     Nr 9, 09.2006

    HOOP POŁYKA PAOLĘ

    Zarząd Hoopa poinformował, że 10 sierpnia podpisał z akcjonariuszami Paoli umowę przedwstępną nabycia 100 proc. akcji tej spółki. Paola znana jest głównie z produkcji syropów owocowych , napoju energetycznego R-20. Ostatnio firma zakupiła również rozlewnię wody mineralnej w Bystrzycy Kłodzkiej.



    Nr 9, 09.2006 NOWY

    SERWIS PIWNICZANKI

    Ruszył nowy serwis internetowy firmy Piwniczanka. Adres: www.piwniczanka.com.pl – znajdują się w nim informacje o produktach mogące zainteresować zarówno konsumentów jak i kontrachentów.



    Nr 9, 09.2006

    KRYNICZANKA CHCE PODWOIĆ PRODUKCJĘ

    Kryniczanka pracuje na trzy zmiany siedem dni w tygodniu. Firma planuje inwestycje w nowe powierzchnie magazynowe i urządzenia rozlewnicze, ponieważ jedynie brak większych mocy produkcyjnych powstrzymuje firmę przed jeszcze większą sprzedażą.


    Top